Returnare
Persoane Juridice
În cazul în care nu sunteți mulțumit de un produs comandat, îl puteți returna, în condițiile expuse mai jos.
Termene
- Cumpărătorul trebuie să verifice în momentul descărcării produselor dacă acestea sunt în conformitate cu cele facturate și sunt în condiție bună. Eventualele diferențe cantitative și/sau deteriorări la transport constatate la momentul recepției vor fi transmise de către cumpărător către vânzător, în termen de maxim două (2) zile lucrătoare de la data recepției. Orice diferențe de recepție reclamate ulterior acestui termen nu vor fi luate în considerare.
- Orice reclamații, de orice natura, cu excepția reclamațiilor de calitate sau facturare, se vor transmite în scris vânzătorului, de către cumpărător, în termen de maxim șapte (7) zile calendaristice de la data emiterii facturii. Dacă până la expirarea acestui termen nu există nici o reclamație scrisă din partea cumpărătorului, se consideră că vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile conform prevederilor contractuale și că nu există nici o pretenție de nici o natură din partea cumpărătorului.
Aplicare
Dreptul de retragere / retur se aplica numai în cazul constatării unei neconformități la produs(ele) comandat(e).
Cum faceți returnarea
- Ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna, prin email sau telefonic
- Primiți de la noi un formular de retur. În acest formular veți completa, printre altele, informații privitoare la produsele pe care doriți să le returnați. În cazul produselor defecte vă rugăm să menționați în același formular dacă doriți înlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii acestuia.
- Puneți produsele de returnat într-un colet, împreună cu formularul de retur. Se acceptă returnarea produselor doar în ambalajul original. Vă rugăm să împachetați produsele astfel încât să fie protejate cât mai bine.
- Ne informați in momentul in care coletul este pregătit pentru a fi ridicat de un curier.
Costurile transportului returnării
Costurile transportului returnării vor fi suportate de către Klausen, cu excepția comenzilor lansate greșit de către Cumpărător.
Rambursarea contravalorii produselor returnate
Sumele care se rambursează acoperă doar sume pe care le-ați plătit și cuprind:
- Valoarea produselor, plătita de dvs. prin comanda inițială
- Costurile livrării inițiale a produselor (dacă se aplică)
Termen de rambursare a sumelor: 14 zile calendaristice de la data la care intrăm în posesia produselor returnate, în cazul în care produsele nu prezintă alte prejudicii decât cele semnalate in formularul de retur.
Modalitate de rambursare: prin virament bancar, in contul Dvs. furnizat in platforma B2B.
Exceptări de la returnare si rambursare
Produsele pe care le returnați trebuie să fie in aceeași stare în care le-ați primit.
Ne rezervăm dreptul de a nu accepta returnarea sau de a face rambursare parțială a contravalorii produselor, în situațiile in care produsele:
- prezinta urme de uzură sau semne de folosire sau utilizare abuzivă
- au ambalajul incomplet
- au accesorii, componente sau documente lipsă (dacă ele au fost livrate)
- au fost livrate împreună cu produse cadou iar acestea lipsesc din coletul de returnare
- au fost personalizate sau confecționate special pentru des, la cererea dvs.
De asemenea, nu vor fi rambursate costurile suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.
Persoane Fizice
Achiziționarea produselor prin intermediul site-ului nu este disponibilă persoanelor fizice.
Persoanele fizice pot achiziționa produse Klausen prin intermediul magazinelor partenere. Politica de returnare va depinde de partenerul de la care ați ales să achiziționați produsele.